Koi Handboek Review Jeroen Scheffers Leer Alles Over Koi En Koivijvers

Koi Handboek Review

Koi Handboek Review Jeroen Scheffers. Is  met vissen bezig zijn een absolute hobby van je? Wil je alles te weten komen over Koi en Koivijvers? Je leert bijvoorbeeld hoe je de mooiste koivijvers maakt en hoe je de vissen gezond houd. In deze review vertellen we je alles over het e-book en wat je allemaal te wachten staat als je het product gekocht hebt. onderaan deze review hebben we ook nog een video voor je opgenomen, je ziet hier een korte rondleiding door het e-book. je kunt dan voor jezelf beter bepalen of het ook echt iets voor je is. => Ga Naar Het Koi Handboek

Koi Handboek Review

Jeroen Scheffers

Als we een beetje verder onderzoek doen naar wie Jeroen is komen we erachter dat Jeroen ook een blog bijhoud. Op koikenner.nl vind je handige informatie over van alles wat met koi karpers te maken heeft. Wat ons echter direct opvalt is dat Jeroen veel tijd heeft gestoken in het creëren van een hoop waardevolle informatie en cursussen. Dit zegt eigenlijk al genoeg over de betrouwbaarheid van het handboek. Maar daar zullen we het later in deze review verder met je over hebben.

Kan Je Jeroen Scheffers En Het koi Handboek Vertrouwen?

Jazeker, hier kunnen we vrij kort in zijn. Na wat gezocht te hebben en zijn handboek gekocht te hebben weten wij het zeker. Het is een betrouwbaar product met veel waardevolle informatie. Daarnaast gaven we al aan dat je via het blog ook  heel veel waardevolle informatie kunt halen. Verder kwamen we nog een aantal cursussen tegen, deze zullen we later in deze uitgebreide review met je gaan behandelen. Ook maken we natuurlijk zoals altijd een video voor je van het handboek om te laten zien wat er allemaal in staat. Zo weet je zeker dat je geen onzin koopt.

Info Pubishing

Het bedrijf achter dit handboek zou volgens de salespage Info Pubishing moeten zijn, als we echter bij de K.V.K nagaan of dit bedrijf ook daadwerkelijk bestaat krijgen we geen resultaten. We kunnen het natuurlijk mis hebben, maar wij kunnen dus geen juiste bedrijfsgegevens vinden van dit bedrijf. Het kan zo zijn dat het bedrijf staat ingeschreven onder een andere naam  Als we verder gaan zoeken en in het e-book kijken zien we de naam van Dieleman Trading weer terug komen. Dit is hetzelfde bedrijf dat ook de kippengids en Fred’s bouwtekeningen heeft uitgebracht.

Is Dieleman Trading Dan Wel Betrouwbaar?

Het bedrijf is zeker te vertrouwen, alleen de personen die zich schuil houden achter de verschillende digitale producten lijken zeer zeker niet te bestaan. Dit is zo in het geval van Fred Schouten, en nu ook in het geval van Jeroen Scheffers. Omdat wij alle digitale producten die we reviewen ook echt kopen om te bekijken wat er in staat of wat het bedrijf je te bieden heeft kun je er vanuit gaan dat onze reviews 100% kloppen. Dus nogmaals met de producten van dit bedrijf is niets mis, alleen achter de werkelijke auteurs schuilt toch wel een addertje.

Ga Naar Het Koi Handboek

Wat Word Er Beloofd Op De Website Van Het Koi Handboek?

Als we de website bekijken en naar de beloftes kijken die er gedaan worden zien we dat er eindelijk een handboek zou moeten zijn waarmee alles gaat leren over koi en koivijvers. In deze koi vijvers review laten we je uiteraard zien of dat dit ook echt het geval is. Vanaf nu zou het ook voor jou mogelijk moeten zijn om een droom koi vijver te realiseren is de volgende tekst die we tegen komen als we de website verder door nemen.

Wat Je Volgens De Website Gaat Leren Als Je Aan De Slag Gaat Met Dit Boek

Als we verder op de website kijken zien we een aantal opsommingen van dingen die je na het aanschaffen van het boek zou moeten gaan leren, onderstaand een kleine opsomming van deze punten.

1. Hoe je de beste koi herkent, en hoe je de meest waardevolle koi kunt herkennen
  2. Hoe je de mooiste vijvers maakt waarmee je mensen jaloers zult maken.
  3. Welke voeding je moet geven aan je koi zodat ze goed groeien en de mooiste kleuren hebben.
  4. Alle geheimen over hoe je koi kunt kweken.
  5. Welke vissen je nooit bij elkaar in een vijver moet zetten.
  6. De meest effectieve factoren die je moet weten voordat je een vijver bouwt
  7. Een dummie-cursus over filters om het water te zuiveren.
  8. De meest effectieve stappen die je moet volgen als je koi overzet van de winkel naar de vijver.
Welke Bonussen Zitten Er Bij Het Koi Handboek?

Als je nu het handboek zou bestellen ontvang je nog een aantal mooie bonussen bij je bestelling, natuurlijk bekijken we in deze koi handboek review of dit ook echt het geval is. Je ontvangt bij je bestelling de volgende bonussen:

1. 100 koivijver voorbeelden. Je vind in dit e-book 100 voorbeelden van succesvolle voorbeelden van koi vijvers.
  2. Waterkwaliteit in de koivijver. De handleiding die je moet hebben om de waterkwaliteit van de koivijver op orde te houden.
De Inhoud Van het Koi Handboek

Natuurlijk hebben we ook gekeken naar de inhoud van het koi handboek, we hebben het boek gekocht en zullen je onderstaand opsommen uit welke hoofdstukken dit handboek bestaat. Het handboek bestaat uit 115 pagina’s en 11 hoofdstukken. Je hoeft je dus niet te vervelen als je aan de slag gaat met dit handboek. Onderstaand alle onderwerpen die behandeld worden in het handboek.

1 Geschiedenis Van De Koi

In het eerste hoofdstuk gaat het vooral over de geschiedenis van de koi karper, een stukje info waar je misschien niet direct heel veel aan zult hebben maar het is wel handig om te weten. De rest van het handboek bestaat uit veel meer waardevolle hoofdstukken hoor, dus blijf lekker zitten waar je zit en neem deze koi handboek review verder door.

Ga Naar Het Koi Handboek

2 Anatomie & Fysiologie Van De Koi

In het volgende hoofdstuk gaat het over hoe een  Koi anatomisch gezien in elkaar steekt. Het blijkt van enorm belang om dit te weten, wij hebben er verder niet veel verstand van hoor. Maar in het handboek word hier uitgebreid bij stil gestaan. Je komt dus alles te weten over hoe een Koi karper in elkaar steekt.

3 Koi Karper Soorten.

Het koi handboek is een zeer uitgebreid handboek waarin je letterlijk alles gaat ontdekken over de koi karper en de vijver. Daarom pakken we in deze koi handboek review ook goed uit en omschrijven we je precies wat je kunt verwachten als je aan de slag gaat. In hoofdstuk 3 worden alle koi karper soorten met je besproken. En dit zijn er nogal een paar dus je bent met dit hoofdstuk dus wel even zoet.

4 Beginnen Met De koi Karper Hobby

In het volgende hoofdstuk gaan we beginnen met de koi karper hobby, in dit hoofdstuk word echt alles verteld over de hobby. Wat je het beste wel en niet kunt doen, waar je het beste koi kunt kopen en nog veel en veel meer. We gaan natuurlijk niet alles prijs geven, hiervoor kan je uiteraard het boek zelf aanschaffen en aan de slag gaan.

5 De Koivijver Bouwen

We geven je een beknopte omschrijving van wat er in het boek te vinden is, zoals we al aangaven kunnen we niet het hele handboek gaan verklappen. Dit is helaas niet toegestaan. In hoofdstuk 5 word alles uitgelegd over de koivijver, hoe kan je deze het beste bouwen en wat heb je er allemaal voor nodig? In dit hoofdstuk word je alles duidelijk na het doornemen van dit hoofdstuk kan je aan de slag met het bouwen van je koivijver. Dit hoofdstuk is zeer uitgebreid opgezet, je hoeft je dus niet te vervelen tijdens het bestuderen van dit onderwerp.

jeroen scheffers

6 Koivijver Onderhoud

In het volgende hoofdstuk gaan ze het met je hebben over het onderhoud van de vijver, hoe ga je hier mee om? En welk onderhoud is er allemaal nodig aan een vijver? In dit hoofdstuk word alles met je besproken. Dit hoofdstuk is wat minder groot dan het vorige hoofdstuk maar niet minder belangrijk hoor. Je wilt er immers voor zorgen dat je vijver goed onderhouden blijft. Neem dit hoofdstuk dus goed door.

7 De Voorbereiding Op De Thuiskomst.

Het voorbereiden op de thuiskomst is eigenlijk ook een heel belangrijk stukje van het e-book, het is van zeer groot belang dat je weet wat je moet doen voordat je koi karper naar huis komt. In dit hoofdstuk word alles met je doorgenomen. Het is wel makkelijk want als je dit handboek er op na houd heb je niets anders meer nodig om je hobby te kunnen uitoefenen. Je hoeft dus ook niet meer zelf op zoek te gaan naar een hoop informatie. Dit gaat je waarschijnlijk een hoop tijd schelen.

8 Koi Karper Voer En Voeren.

We zijn alweer aan beland bij hoofdstuk 8, in dit hoofdstuk ga  je alles ontdekken over het koi karper voer en hoe je de koi moet voeren. we beschrijven elk hoofdstuk natuurlijk niet helemaal, dit zou niet ten goede komen van de eigenaar van het handboek. Ook dit is weer een breed hoofdstuk waarin veel word besproken. Neem de info dus goed in je op en ga er direct mee aan de slag.

9 Koi Karpers Ziektes En Behandelingen.

Als er een ziekte tussen je vissen ontstaat is het handig dat je deze ziektes ook kunt behandelen. In dit hoofdstuk worden alle ziektes met je besproken en hoe je deze ziektes op de juiste manier kunt behandelen komen ook aan bod. De aanbevolen medicatie word behandeld. Alle ziektes die kunnen voorkomen bij de koi karper komen aan bod. Het is dus raadzaam om dit hoofdstuk goed door te nemen.

10 Het Kweken Van Koi Vissen.

In het volgende hoofdstuk neemt Jeroen je mee in het kweken van koi vissen, alle mogelijke manieren om koi vissen te kweken komen aan bod. Er word onder andere besproken welke koi je dient te selecteren voor het kweken van nieuwe koi vissen, hoe lang de vis moet zijn en alle andere voorwaarden waar een koi vis aan moet voldoen voordat je gaat starten met het kweken van deze vis. Dus ben je van plan om je te gaan richten op het kweken? Neem dan zeker dit hoofdstuk goed door.

11 Het Creëren Van Een Koi Collectie

We zijn alweer aanbeland in het laatste hoofdstuk van dit handboek, we hebben het al een paar keer aangeven maar we gaan het nog een keertje vertellen. De hoofdstukken die we hebben omschreven zijn natuurlijk veel breder. het boek bestaat namelijk uit 115 pagina’s we omschrijven slechts een klein gedeelte van de hoofdstukken omdat we natuurlijk niet alles kunnen vertellen. In het laatste hoofdstuk ga je leren hoe je een koi collectie kunt gaan creëren. Je leert hoe je dit het beste kunt aanpakken en je krijgt een hoop tips. Ga dus vandaag nog aan de slag met deze tips.

Tip Bekijk De Video Met De Rondleiding Door Het  Koi  Handboek

Een complete review is pas compleet als we je ook echt aantonen wat je te wachten staat als je het boek gekocht hebt. Onderstaand hebben we een kleine rondleiding voor je gemaakt. We laten je zien hoe de inhoud eruit ziet. Bekijk dus snel onderstaande video.

Ga Naar Het Koi Handboek

Het Koi kenner Forum

Als je bent aangemeld krijg je niet alleen toegang tot het handboek, je krijgt ook toegang tot het exclusieve ledengedeelte waar je onder andere terecht kunt op het forum. Kom  je ergens niet uit? Dan kan je veel antwoorden op je vragen zeker hier terug vinden. we vinden trouwens wel dat het forum er een beetje goedkoop bij staat. Maar zie dit als een bijzaak en ga vooral aan de slag met het handboek.

Koi Ziekte Cursus

Als je het koi handboek hebt aangeschaft is er ook nog een mogelijkheid om deel te nemen aan een aantal andere cursussen. De eerste cursus die we tegen komen is de koi ziekte cursus. Je vind deze cursussen in het ledengedeelte nadat je het handboek al hebt gekocht. Het is dus geen verplichting om deze cursussen ook aan te schaffen. Het is een handige aanvulling op het koi handboek als je ook meer wilt gaan leren over koi ziektes en hoe je deze het beste kunt bestrijden.

koi variëteiten Cursus

Als je ook moeite hebt om alle koi variëteiten uit elkaar te houden dan is er ook nog een mogelijkheid om deel te nemen aan deze cursus. In 111 video’s leer je alle soorten koi te herkennen en ben je voortaan dus een echte koi kenner. Ook deze cursus is niet verplicht en kan je eventueel aanschaffen om je kennis uit te breiden om nog meer te kunnen doen met je hobby.

De Koi Club En Het Koi Starterspakket

Als we ingelogd zijn zien we ook nog een mogelijkheid om deel te nemen aan de koi club of het koi starterspakket aan te schaffen. Als we er echter op klikken worden we terug verwezen naar de homepagina van het ledengedeelte. Misschien dat deze updates later nog actief worden gezet maar voor nu kunnen we je daar geen verdere informatie over geven.

Wat Kost Het Koi Handboek?

Natuurlijk is het ook wel handig om te weten wat het koi handboek kost. Voor het handboek van Jeroen Scheffers betaal je slechts €19,95 wat we een zeer goede en goedkope prijs vinden voor dit uitgebreide koi karpers handboek.

Conclusie Van Het Koi Handboek Review

We hopen je genoeg informatie te hebben gegeven over het koi handboek van Jeroen Scheffers. Mocht je echter nog vragen hebben dan kan je altijd onder dit artikel een berichtje achter laten. Meestal zorgt ons team er dan voor dat je binnen 24 uur een reactie van ons ontvangt. We hopen je antwoord te hebben gegeven op de volgende vragen:

1. Is het koi handboek betrouwbaar?
  2. Kan je Jeroen Scheffers vertrouwen.
  3. Is het koi handboek zijn geld ook echt waard?

Wij kunnen volmondig zeggen dat je met een gerust hart aan de slag kunt gaan met dit handboek, het koi handboek kan een aanvulling op je hobby zijn. Je ontvangt een schat aan waardevolle informatie waar je direct na betaling mee aan de slag kunt gaan. Ga dus NU aan de slag met het handboek en klik snel hieronder om je handboek in huis te halen. Heel veel succes!

Ga Naar Het Koi Handboek

Koi Handboek Jeroen Scheffers
31star1star1stargraygray