Het Sollicitatiebrief Handboek Review

Het Sollicitatiebrief Handboek Review

Het Sollicitatiebrief Handboek Review. Het is zover je komt zonder werk te zitten, het is tijd om te gaan solliciteren. Je bent echter niet zo handig in het schrijven van een sollicitatiebrief. Als je dan een blik op het internet waagt zie je honderden voorbeelden van brieven waar je misschien toch niet mee uit de voeten kunt. Dan is er het sollicitatiebrief handboek. Maar is het boek ook betrouwbaar? En kan je de auteur van het boek ook vertrouwen? Wij zochten het uit en kochten het boek Bekijk de website alvast en => Ga Naar Het Sollicitatiebrief Handboek.

Het Sollicitatiebrief Handboek Review

Hoe Schrijf Je Een Goede Sollicitatiebrief?

Vooral in deze tijd is het zo dat bedrijven waar je solliciteert vaak honderden brieven binnen krijgen van kandidaten. Maar hoe zorg je ervoor dat JIJ er met je brief tussenuit springt? Er zijn een hoop dingen waar je al direct op in kunt springen, echter kan het natuurlijk zo zijn dat je van een hoop dingen niet op de hoogte bent. Met dit handboek zou het veel makkelijker moeten zijn om brieven te maken. We gaan het samen voor je uitzoeken en nemen het handboek eens rustig met je door.

Perry Kroes De Auteur Van Het Sollicitatiebrief Handboek.

Perry Kroes is de auteur van het handboek sollicitatiebrief schrijven, als we zijn salespage bekijken komt deze vrijwel meteen vertrouwd over. Dit komt mede doordat we ook een kijkje hebben genomen op zijn homepage sollicitatiedokter.nl hier houd hij onder andere een blog bij, zien we zijn boeken staan en we zien ook een over Perry pagina. Dit wekt bij ons gelijk een stukje vertrouwen op. Ook als je op zoek bent naar een stukje coaching ben je bij Perry Kroes op het juiste adres. Kortom we zijn lovend over de auteur van het boek.

Het Bedrijf Sollicitatiedokter

Als we verder rondkijken op de website zijn we natuurlijk benieuwd of er ook een echt bedrijf achter het handboek zit. We zien op de contactpagina netjes alle gegevens staan. Het bedrijf staat ingeschreven onder de handelsnaam sollicitatiedoker. De KVK gegevens staan netjes vermeld op de contactpagina, ook het adres zien we terug op deze pagina. Je zou dus eigenlijk nu al kunnen zeggen dat je met een gerust hart aan de slag kunt gaan met dit handboek. Eigenlijk kunnen we dit ook weer niet zeggen omdat we het boek nog niet eens gezien hebben.

Het Blog Van Sollicitatiedokter

Als we een beetje verder rond neuzen zien we dat Perry ook een geweldig blog voor je bij houd. Hier vind je allerlei handige weetjes over de sollicitatieprocedure. We raden je daarom ook zeker aan om een kijkje te nemen op zijn blog omdat je hier eigenlijk al meer dan voldoende informatie kunt vinden om een goede sollicitatiebrief te kunnen schrijven. De artikelen die we zien zijn verder uitgebreid en zeer leerzaam te noemen. En zoals we net al zeiden, als je de tips van het blog opvolgt kan je eigenlijk al aan de slag met het maken van een brief.

Het C.V Handboek En Het Sollicitatiebrief Handboek

Zoals we we zeiden, de informatie die we tegen komen op de website van de auteur is enorm. in deze review hebben we het natuurlijk over het sollicitatiebrief handboek. Maar als we op de pagina boeken kijken zien we dat er ook nog een handboek is om een C.V goed te kunnen maken. Het C.V handboek. Misschien is dit voor jou nog een goede aanvulling op het andere handboek zodat je sowieso goed voor de dag komt bij een werkgever. Het is in ieder geval zeker het overwegen waard.

Ga Naar Het Sollicitatiebrief Handboek

Coaching Om Nog Meer Uit Jezelf Te halen

Als je er zelf toch niet helemaal uit komt kan je kiezen voor een coaching traject. je kunt kiezen voor een 1 0p 1 coaching traject. je kunt kiezen uit de onderstaande parketten. LET OP! Je kunt deze diensten naast het sollicitatiebrief handboek aanschaffen. Het is dus niet verplicht om hier aan deel te nemen. Wil je dus alleen hulp bij het maken van bijvoorbeeld je sollicitatiebrief? Dan is het handboek voor jou meer als voldoende om een geschikte baan te vinden.

1. Basic
  2. Standaard
  3. Premium

Via solliciatiedokter.nl kan je je aanmelden voor het coaching traject.

Kan Je Het Sollicitatiehandboek Vertrouwen?

Natuurlijk is het van groot belang dat je weet of je een product dat je wenst aan te schaffen ook kan vertrouwen. Als we bij de testimonials op de website kijken kan je er vanuit gaan dat het een betrouwbaar product is. Natuurlijk nemen we je verder in deze review nog mee naar de inhoud van het boek. Je weet dan precies waar je aan toe bent voordat je het sollicitatiebrief handboek gaat kopen. Je kunt dus met een gerust hart aan de slag gaan met het boek zodat je snel een leuke nieuwe baan zult vinden.

De Inhoud Van Het Sollicitatiebriefhandboek

We zijn nu zover dat we kunnen gaan kijken naar de inhoud van het sollicitatiebrief handboek. Als eerste zien we een stukje van een voorwoord waarin Perry verteld dat hij al duizenden mensen heeft geholpen door een beter rendement te halen bij het solliciteren. Hij zegt verder dat hij weet welke methodes er goed werken bij het doen van een goede sollicitatie en welke methodes er dus niet werken. We nemen je zo verder mee in het handboek en vertellen je exact wat je kunt verwachten als je aan de slag gaat met dit boek.

Aan De Slag Met De inhoud Van het Sollicitatiebrief Handboek

In het voorwoord van het handboek worden er dus een aantal dingen gezegd waar wij benieuwd naar zijn of Perry deze ook waar kan maken. Hier bedoelen we mee dat we lazen op zijn website dat hij al duizenden mensen heeft ondersteunt met zijn handboek. We zijn dus benieuwd of dit ook echt zo is. Het handboek bestaat uit 7 hoofdstukken en 198 pagina’s. we gaan je hieronder meenemen door de hoofdstukken van het boek en er een klein stukje over vertellen.

1 De Essentie Van De Sollicitatiebrief

In het eerste hoofdstuk neemt Perry je mee in de essentie van de sollicitatiebrief, hij legt je uit dat je waarschijnlijk op zoek bent naar de magische formule van het solliciteren. Perry maakt je gelijk duidelijk dat hij je dan moet teleurstellen omdat deze formule er gewoonweg niet is. Verder word het verschil tussen een C.V en een sollicitatiebrief met je besproken. En er worden in dit hoofdstuk ook nog 10 belangrijke punten met je besproken waar je rekening mee moet houden bij het starten van je sollicitatiebrief. Ga dus vandaag nog aan de slag.

Perry Kroes

2 De Magische Formule Voor Het Schrijven Van Een Sollicitatiebrief

In het tweede hoofdstuk  komt de magische formule aan bod, of ook wel de 10 belangrijkste regels waar je je aan moet houden bij het schrijven van een sollicitatiebrief. We kunnen wel zeggen dat het handboek heel breed is opgezet, en dat er zeker veel info uit te halen valt. Als je op een succesvolle manier wilt gaan solliciteren. Alle onderwerpen worden zeer breed omschreven waar je dus echt wat aan zult hebben. In dit hoofdstuk staan trouwens ook een hoop tips over wat je kunt zeggen als een bedrijf je uitnodigt voor een gesprek.

3 De indeling van je sollicitatie

In dit hoofdstuk gaat het over de indeling van je sollicitatie, Perry heeft het met je over het feit dat veel sollicitaties vrijwel allemaal digitaal verlopen tegenwoordig. Dit wil zeggen via de e-mail. Het verschil tussen de sollicitatie e-mail en de begeleidende e-mail word onder andere met je behandeld. Er word uitgelegd wat je tegenwoordig als beste middel kunt gebruiken om te solliciteren, de brief of de e-mail. Verder komen we alle onderdelen tegen die je in je brief moet verwerken. Aan het einde van een hoofdstuk vind je ook een handige samenvatting van wat je geleerd hebt.

4 De Open Sollicitatiebrief

Als er niet direct een vacature open staat bij een bedrijf kan je altijd nog een open brief verzenden naar een werkgever. in hoofdstuk 4 van het sollicitatiebrief handboek word er uitgebreid in gegaan over hoe je een open brief het beste kunt schrijven. Bepaal van te voren het rendement wat je in het solliciteren bij een desbetreffend bedrijf kunt halen als je er ook daadwerkelijk gaat solliciteren. Dit is één van de punten die in dit hoofdstuk breed behandeld word. Neem dus goed de tijd om dit hoofdstuk door te nemen. Veel succes.

5 Voorbeeld Sollicitatiebrieven

Je kent het vast wel, als je internet een beetje af gaat vind je honderden voorbeelden van sollicitatiebrieven die je eventueel wel zou kunnen gebruiken. Maar zijn ze ook compleet? Kan je er echt wat mee? Als het antwoord nee is zou ik zeker aan de slag gaan met het handboek van Perry omdat je in hoofdstuk 5 echt goede voorbeelden zult tegenkomen van sollicitatiebrieven. Deze brieven worden per functie voor je uitgelegd. Het is dus niet zo dat je na een aantal voorbeelden van simpele brieven nog steeds met je handen in het haar zit. Met deze brieven kan je echt wat!

6 Vacatureanalyse

In dit hoofdstuk ga je leren hoe je op basis van het goed analyseren van een vacature een goede brief kunt schrijven. Hierbij is alleen het lezen van de vacature niet voldoende. Er komen nog veel meer puntjes bij kijken om een goede brief te kunnen schrijven. Dit leer je allemaal in hoofdstuk 6 Je vind in dit hoofdstuk ook voorbeeld vacatures en de bijbehorende brieven. Zo kan je je een beetje verplaatsen in de desbetreffende vacature en kan je op een veel makkelijkere manier aan de slag gaan met het solliciteren. Neem dit hoofdstuk dus aandachtig door

7 Nawoord En Bedankje

Het laatste hoofdstuk bestaat eigenlijk meer uit een bedankje en de vraag of je het boek niet wilt delen aan mensen die er niet voor betaald hebben. Nu denk je misschien is dit alles? Nee natuurlijk niet. Wij kunnen je natuurlijk ook niet alles prijs geven. Je kunt er in ieder geval vanuit gaan dat je toegang krijgt tot een zeer waardevol sollicitatiebrief handboek met heel veel tips en trucs om wel aan die geweldige baan te komen. ga dus snel aan de slag met dit handboek en dan heb je binnenkort weer een geweldige baan.

Waar Is Het Sollicitatiebrief Handboek Te Koop?

Het sollicitatiebrief handboek is alleen online te verkrijgen. Dit is in de vorm van een e-book. Dit heeft voordelen, omdat je na betaling direct aan de slag kunt gaan met het handboek. Je krijgt namelijk na betaling direct toegang tot het product, zonder wachttijden. Als je dus meteen aan de slag gaat kan je al heel snel een geweldig leuke nieuwe baan hebben. Wil je nu aan de slag met het sollicitatiebrief handboek? Klik dan snel hieronder om het e-book vandaag nog in huis te halen.

Ga Naar Het Sollicitatiebrief Handboek

Het Ledengedeelte Van Het Sollicitatiebrief Handboek.

Als je het sollicitatiebrief handboek hebt aangeschaft ontvang je 2 mailtjes, in het eerste mailtje ontvang je het handboek in PDF formaat. Je kunt dus binnen enkele minuten nadat je het product hebt aangeschaft aan de slag gaan met het creëren van de beste sollicitatiebrieven. In het tweede mailtje ontvang je nog toegang tot het ledengedeelte. Ook hier heb je toegang tot de door jou aangekochte producten. Dit zorgt er voor dat je als je het handboek onverhoopt kwijt raakt je altijd nog toegang hebt tot de door jou gekochte producten. Je vind er verder nog een aantal andere producten die je kunt aanschaffen.

Het C.V Handboek

Als je niet zo goed weet hoe je een fantastische C.V moet maken kan je via het ledengedeelte de andere handboeken en producten van Perry aanschaffen. Dit is uiteraard niet verplicht. Het kan wel een enorme aanvulling zijn om je carrière uiteindelijk een echte boost te geven. Het C.V handboek bestaat uit de volgende onderdelen.

1. Budget: Alleen het C.V handboek
  2. Premium: Het boek, het audioboek en de sjablonen
  3. Executive: Het boek + alle extra’s

Je ziet dus dat er mogelijkheden zat zijn om succesvol te gaan solliciteren. Ga dus vandaag nog aan de slag met het handboek. Je kunt verder nog toegang krijgen tot de premium versie van het sollicitatiebriefhandboek. Je krijgt dan ook toegang tot het audioboek en de megabundel.

Wat Kost Het Sollicitatiebrief Handboek?

één van de belangrijkste dingen die je natuurlijk wilt weten is, wat gaat mij dit kosten? Logisch ook toch? Als we op andere websites kijken zien we vaak dat auteurs van artikelen graag een beetje geheimzinnig willen doen over wat een product kost. Wij doen dit niet hoor. Het sollicitatiebrief handboek kost je slechts: €37 Hiervoor krijg je toegang tot het budget e-book. Dit is echter ruim voldoende om succesvol te kunnen solliciteren en brieven schrijven.

Je kunt ook nog kiezen voor de premium versie, dan krijg je ook nog eens toegang tot het audioboek en de megabundel. De kosten voor het premium pakket zijn €57 maar hier krijg je dus een stukje meer voor.

De Conclusie Van Deze Sollicitatiebrief handboek Review.

Over de conclusie kunnen we eigenlijk vrij simpel zijn. Dit is een zeer uitgebreid handboek met heldere uitleg van de te nemen stappen. Er staan een hoop voorbeelden in over hoe je de brief het beste kunt gaan schrijven. En het houd natuurlijk niet op bij de brief alleen zoals je hebt kunnen lezen in de opsomming van de hoofdstukken die we met je besproken hebben. We kwamen voorbeelden van mailtjes, vacatures, brieven en nog veel meer tegen in het boek. Als je echt op zoek bent naar een nieuwe baan raden we je dit handboek zeker aan.

Tot Slot! Het Boek Aanschaffen

Het is tijd om er een einde aan te breien, we hopen natuurlijk dat we zoveel mogelijk vragen voor je behandeld hebben. Mocht je echter toch nog vragen hebben? Laat dan hieronder even een berichtje voor ons achter. We komen er dan zeker binnen 24 uur op terug. Ga nu aan de slag met het sollicitatiebrief handboek en klik hieronder op de button om te beginnen.

Ga Naar Het Sollicitatiebrief Handboek

Het Sollicitatiebrief Handboek
51star1star1star1star1star